مصاحبه آرشیو خبر ها
مبـارزه در باتـلاق !

مبـارزه در باتـلاق !

آنتونیو کونته ، سرمربی یوونتوس نتوانست در برابر همتای ایتالیایی خود یعنی روبرتو مانچینی موفق باشد و در نهایت یووه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از دور مسابقات کنار رفت .

در همین ارتباط و به دلیل باخت مقابل گالاتاسرای به کونته یک "خوک طلایی" داده شد و پس از آن کونته در مصاحبه ای کوتاه شرکت کرد .

سلام آقای کونته، آمده ایم تا این "خوکِ طلایی" را به خاطر شکست در لیگ قهرمانان به شما بدهیم ! دیگر در لیگ قهرمانان نخواهید بود و تیمی مثل ِ یووه در لیگ اروپا بازی خواهید کرد . چطور است ؟

" ممنونم . متاسفانه چیزی اتفاق افتاد که نباید اتفاق می افتاد . باید به جلو نگاه کنیم. چیکار می توانیم انجام دهیم ؟ باید به جلو نگاه کنیم و از این تجربه درس بگیریم ، زیرا همانطور که دیروز گفتم نباید برای صعود کارمان را به آخرین بازی می رساندیم. این اشتباه را مرتکب شدیم و سعی خواهیم کرد که این درسی برای دفعه ی بعدی باشد "

واقعیت دارد که طرفی از زمین را که شما در آن بازی می کردید را خراب کرده بودند ؟

" از این چیزها بگذریم،( کونته لبخند تلخی می زند ). این حذف پیش آمد و باید از آن درس بگیریم ، همچنین به دلیل اینکه این تیم تجربه ی زیادی در لیگ قهرمانان ندارد . داریم تجربه کسب می کنیم و سعی خواهیم کرد که در آینده بهتر عمل کنیم . اما این دوست داشتنی است (کونته با خنده این جمله را در اشاره به خوکِ طلایی که در دستش بود گفت ) .

" با توجه به شرایط زمین بازیکنانم هر کاری که می توانستند را انجام دادند . این یک مبارزه در باتلاق بود . آنها خوش شانس تر بودند و توانستند گل بزنند، اما تکرار می کنم که ، ما با تساوی ای که در خانه خود در مقابل ِ آنها به دست آوردیم کار را خراب کردیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: